31. 8. 2013
Informace o turnaji v Dánsku (18.-20.října 2013, Fredericia)
Turnaj se koná od pátku 18. 10. (začátek ve 12 hodin) do neděle 20.10. (předpokládaný konec v 17 hodin) ve sportovním centru ve Fredericii a v halách v jejím okolí.
Cesta: objednán autobus firmy Šumava Tour, objednávka potvrzena; pojedeme přes noc ze čtvrtka 17.10. na pátek (předpokládaný odjezd ve 20 hodin, místo srazu před budovou 25. ZŠ v Plzni, Chválenická 17). Je nutné mít jídlo a pití na cestu a nějaké kapesné (první jídlo, které nám poskytne pořadatel turnaje, je páteční večeře!).
Náklady na cestu: Výjezd podporuje Česká obec sokolská, proto členové sokolských oddílů (hráči i doprovod) přispějí částkou 1000 Kč, ostatní uhradí 1500 Kč. Vše na místě srazu, oproti dokladu.
Startovné 60 EUR na účastníka (hráči i vedoucí), v ceně startovného je snídaně a oběd v sobotu a v neděli, večeře v pátek, ubytování ve škole (nutno mít vlastní spací pytle a karimatky), doprava mezi halami, badmintonové i další sportovní aktivity. V programu akce je vstup do bazénu – plavky s sebou!
Pozn.: pokud nám pořadatel poskytne slevu, bude využita na úhradu části nákladů hráčům ze sokolských badmintonových oddílů a vedoucím, kteří se budou podílet na koučování hráčů a na dohledu na hráče během turnaje i mimo něj. Konečná kalkulace bude provedena po uhrazení plateb pořadateli a účastníkům následně rozeslána.
Na turnaji se hrají dvouhry a čtyřhry, herní systém ve skupinách s postupem do dalších skupin podle umístění. Mixy se nehrají. V každé věkové kategorii startují hráči ve až pěti herních úrovních :
U11: A,B,C,D (seřazeno od nejvyšší k nejnižší)
U13: M, A,B,C,D
U15: M,A,B,C,D
U17: M,A,B,C
U19: M,A,B
Zařazení do skupin je u zahraničních hráčů na jejich volbě (pomozte a zkuste se zařadit-zkorigujeme).
Lze si zakoupit tričko ve velikostech 8/10, 12/14, S,M,L,XL, XXL (model dry-fit ) za 10 EUR s potiskem. Není v ceně startovného! V loňském roce jsme si je nekupovali, ale možná by stálo za to si je letos pořídit – ponechávám na vaší volbě (viz tabulka).
Pojištění si zajišťuje a hradí každý individuálně. S ohledem na charakter akce je zapotřebí, aby každý účastník měl svůj vlastní pas (event. občanský průkaz).
Přihlášky: Nejpozději do 23.září na adelazimmerova@seznam.cz