Přihlašte se na turnaj do Dánska!!!!!!

31. 8. 2013

Informace o turnaji v Dánsku (18.-20.října 2013, Fredericia)

Turnaj se koná od pátku 18. 10. (začátek ve 12 hodin) do neděle 20.10. (předpokládaný konec v 17 hodin) ve sportovním centru ve Fredericii a v halách v jejím okolí.

Cesta: objednán autobus firmy Šumava Tour, objednávka potvrzena; pojedeme přes noc ze čtvrtka 17.10. na pátek (předpokládaný odjezd ve 20 hodin, místo srazu před budovou 25. ZŠ v Plzni, Chválenická 17). Je nutné mít jídlo a pití na cestu a nějaké kapesné (první jídlo, které nám poskytne pořadatel turnaje, je páteční večeře!).

Náklady na cestu: Výjezd podporuje Česká obec sokolská, proto členové sokolských oddílů (hráči i doprovod) přispějí částkou 1000 Kč, ostatní uhradí 1500 Kč. Vše na místě srazu, oproti dokladu.

Startovné 60 EUR na účastníka (hráči i vedoucí), v ceně startovného je snídaně a oběd v sobotu a v neděli, večeře v pátek, ubytování ve škole (nutno mít vlastní spací pytle a karimatky), doprava mezi halami, badmintonové i další sportovní aktivity. V programu akce je vstup do bazénu – plavky s sebou!

Pozn.: pokud nám pořadatel poskytne slevu, bude využita na úhradu  části nákladů hráčům ze sokolských badmintonových oddílů a vedoucím, kteří se budou podílet na koučování hráčů a na dohledu na hráče během turnaje i mimo něj. Konečná kalkulace bude provedena po uhrazení plateb pořadateli a účastníkům následně rozeslána.

Na turnaji se hrají dvouhry a čtyřhry, herní systém ve skupinách s postupem do dalších skupin podle umístění. Mixy se nehrají. V každé věkové kategorii startují hráči ve až pěti herních úrovních :

U11: A,B,C,D (seřazeno od nejvyšší k nejnižší)

U13: M, A,B,C,D

U15: M,A,B,C,D

U17: M,A,B,C

U19: M,A,B

Zařazení do skupin je u zahraničních hráčů na jejich volbě (pomozte a zkuste se zařadit-zkorigujeme).

Lze si zakoupit tričko ve velikostech 8/10, 12/14, S,M,L,XL, XXL (model dry-fit ) za 10 EUR s potiskem. Není v ceně startovného! V loňském roce jsme si je nekupovali, ale možná by stálo za to si je letos pořídit – ponechávám na vaší volbě (viz tabulka).

Pojištění si zajišťuje a hradí každý individuálně.  S ohledem na charakter akce je zapotřebí, aby každý účastník měl svůj vlastní pas (event. občanský průkaz).

Přihlášky: Nejpozději do 23.září na adelazimmerova@seznam.cz